Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Balpark İmaj Değiştiriyor
Balıkesir Otopark İşletmeleri (BALPARK) çalışmaları hakkında açıklama yapan BALPARK Genel Müdürü Harun Aycıl "Amacımız trafik yoğunluğunu tamamen azalmasına yardımcı olmak.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Çalışanlarımız orada sadece ücret kesmiyor, aynı zamanda araçlar yol kenarına park ederken yardımcıda oluyorlar, eski otoparkçı imajını silmek istiyoruz" dedi.

BALPARK Genel Müdürü Harun Aycıl Balıkesir’deki otoparklar ve işleyişleri hakkında bilgiler verdi. Aycıl yaptığı açıklamada "Otoparklarla ilgili olarak geçmişe baktığınızda deynekci olarak mafyavari insanların yönetip işlettiği kurum olarak gözüküyordu. Ama günümüzde öyle değil. Bizim otoparkla ilgili görevimiz otopark işletmek değil şehrin içindeki trafik yoğunluğunun azalmasına yardımcı olmak. Balıkesir merkeze bakıldığında bir değerlendirme yapacak olursak Milli Kuvvetler, Anafartalar ve Kızılay caddelerinin olduğu bölge trafik yoğunluğunun çok fazla yaşandığı bir bölge. Burada esnaf yada vatandaşlarımız arabasını yol boyuna park dip gün boyu burada tuttuğu zaman orada sizin yada benim işim olduğunda park edecek yer bulamıyoruz. Yer bulunamadığı içinde ikinci sıraya parklaşmaya geçiliyor ve trafik tıkanma noktasına geliyor. Cadde kenarlarına otoparklanma açtığınız zaman yoğun olan yerleri daha pahalı yapıyoruz ki insanlar kısa süreli dursun. Açık otopark alanları daha ucuz katlı otoparklar ise en ucuz olanları. Bir çok vatandaşımız ihtiyacı oluyor, bu ihtiyaçlarından dolayı 1 -2 saatlik işlerini görebilmeleri için arabalarını park edecek yer sağlamak gerekiyor"dedi.

Amaçlarının trafik yoğunluğunu tamamen azaltmak olduğuna dikkat çeken Harun Aycık "Edip Başkanımızda bunu basınla paylaştı Valilik yanındaki açık otopark alanına 30 araç alıyorken, otomatik sistemli bir otopark kurulduğunda bunun örneği Türkiye’de yok bildiğim kadarıyla 120 araca çıkartılacak kapasitesi. Bunun dışında ilçelerde de bu tarz çalışmalar yapıyoruz. Yaz ayında özellikle tatilcilerin gelmesiyle faydalanabilecekleri en çok kullanılacak yerlerde katlı otoparklar yapmaya çalışıyoruz. Bir kaç yerde yer bulduk ancak hazine arazisi olduğu için bürokratik işlemleri tamamlamaya çalışıyoruz. Aynı sistemi oraya da kuracağız ki insanlarımız mağdur olmasın. Amacımız caddeler yeterince boş olsun ve trafik hızlı bir şekilde aksın. Buda ciddi yatırımlar gerektiriyor. Otoparkçılık dışarıdan gözüktüğü gibi değil, biz bu imajı silmek için çalışıyoruz. Bizim amacımız Balıkesir’de halktan para toplamak değil. Kıyafetlerimizi değiştirdik. Halkımız daha net bir şekilde bizim çalışanlarımızı görsün. Çünkü çalışanlarımız orada sadece ücret kesmiyor, aynı zamanda araçlar yol kenarına park ederken yardımcıda oluyorlar. Sahil bölgesinde daha önce biz yoktuk farklı bir firma işletiyordu, 9 Ekim itibariyle sahil bölgesine de girdik. Sındırgı, Bigadiç ve Kepsut gibi ilçelerimizde bu tür bir ihtiyaç yok. Ama Ayvalık, Edremit, Burhaniye, Erdek ve Gönen’de faaliyet gösteriyoruz çünkü bu bölgelerde ihtiyaç var. Balıkesir merkezde de Karesi ve Altıeylül ilçelerinde faaliyet gösteriyoruz. Yakın zamanda Susurluk’tan talep geldiği için burada da başlayacağız. Biz otoparkları kendi isteğimizle açmıyoruz vatandaşlardan bize talep geldiği için açıyoruz. Vatandaşlarda da böyle bir yanlış algı var. Bize imza toplayıp dilekçe ile baş vuru yapıyorlar. Biz dilekçeler bize geldikten sonra incelemelerde bulunuyoruz gerçekten otoparka ihtiyaç varsa ona göre yapıyoruz. Biz sadece ihtiyaç olan alanlara giriyoruz konut ağırlıklı bölgelere girmiyoruz" şeklinde konuştu.

09.11.2015

Balpark

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Balpark İmaj Değiştiriyor

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi