Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Aydınlıoğlu Muhtarlar Ve Basın İle Buluştu
AK Parti Balıkesir Milletvekili ve MKYK üyesi Ali Aydınlıoğlu ve İlçe Teşkilatı, Edremit Uytun Otel’de düzenlenen kahvaltılı basın toplantısında muhtarlar ve basın mensuplarıyla bir araya geldi.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Aydınlıoğlu AK Parti Hükümetlerini bölgeye yaptığı çalışmaları anlattı ve gelişmede istikrarın devamı için AK Parti’nin devamının şart olduğunu ifade etti.

AK Parti Edremit İlçe Başkanı Metin Örkçü muhtarların sorunlarını dinlemek için toplantıyı düzenlediklerini açıkladı.

Toplantıya Edremit bölgesindeki mahalle ve köy muhtarları, gazeteciler ile AK Parti İlçe Teşkilatı katıldı.

Milletvekili Aydınlıoğlu “Öncelikle hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum. Seçim çalışmaları kapsamında Esnaflar, Odalar, Dernekler ve Muhtarlarla toplantılarımız devam ediyor. Bugün muhtarlarla bir araya gelerek sorunları karşılıklı görüşüp, istişare halinde olalım dedik. Ben önce Allah’ın, sonra da sizlerin yardımıyla 3.dönemde bu yüce göreve tekrar seçildim. Bildiğiniz gibi 7 Haziran’da yerel seçimlere gittik. Ancak alınan oylar Türkiye’deki iktidarı kurmaya yetmedi. Bu nedenle 1 Kasım’da yeniden seçimlere gidiyoruz. Demokrasi gereği milletimizin tercihi doğrultusunda ya kurulacak, ya da kurulmayacak. İyi ki de demokrasi ve demokrasinin üstünlüğü var.

AK Parti iktidarı dönemi boyunca Bölgemize hizmetlerin yağdığını söyleyen Milletvekili Aydınlıoğlu “Bilindiği üzere Balıkesir’in Büyükşehir olması ile birlikte Su ve Kanalizasyon İşleri ve İtfaiye Büyükşehir Belediyesi’ne geçti. Yani O tür işlere BASKİ bakıyor. Bu tarz işlerde BASKi çok hızlı bir şekilde gerekli müdahaleyi yaparak, arıza ve sorunların giderilmesini sağlıyor.

Kocaseyit Havalimanımıza 100 trilyonun üzerinde para harcadık. 2014 yılında 200 bin kişi uçağa binmiş. Havran Barajımızı bitirdik. Körfez’deki duble yollarımızı tamamladık. Edremit-Kalkım yolunun ihalesi bitti yakında da çalışmalara başlanılacak. Edremit’te büyük ihtiyaç olan Fen Lisesi ihtiyacını gidererek, Fen Lisesi’ni hizmete sunduk. Toplu Konut İdaresi’ni (TOKİ) Edremit’e getirerek 412 konutluk TOKİ’yi inşa ettik. Diş Hastanemiz günde 800-900 hastaya hizmet veriyor. Balıkesir’deki diş hastanesinin aynısını Edremit’e de yapacağız. Kısmet olursa Edremit’e yeni bir Devlet Hastanesi için kolları sıvadık. Devlet Hastanesi’nin parası 2015 yılı bütçesinden ayrıldı. Şu anda yeni hastane için en az 80-100 dönümlük yer arayışımız sürüyor. Burhaniye ilçemize de 38 trilyonluk bütçeli yeni modern bir devlet hastanesi yapacağız.

Edremit’teki bütün dereleri ıslah ettik. Artık yağmur yağdığında sel basmayacak.

Eğitime büyük önem veriyoruz. Buradan şu müjdeyi de vermek istiyorum. Bölgemize 4 yıllık bir fakülte yapılması için Balıkesir Üniversitesi senatosu karar alarak YÖK’e gönderildi. İnşallah bu yıl Edremit’e kazandıracağız. Bunun yanı sıra Edremit’te 24’er derslikli 3 okul daha yapıyoruz.

Bölgede Altınoluk, Güre ve Akçay’da yeni modern arıtma tesislerinin projesini yapıyoruz. Bunun için İller Bankası’ndan 140 trilyon aldık. 25 km boyunca arıtma tesislerini toplayacak hat yapılacak. Foseptik ve pislikler artık denize akmayacak. Yıllardır vatandaşlarımız denizlerin koktuğundan şikayet ediyordu. Birinci planda bunun yapılması gerekiyor.

Bölgemizin en önemli sorunlarından biri de başıboş köpekler. Bunun için de İvrindi’ye giderken Necati Sezgin Koruluğu var. Oradaki 450 dönümlük araziye köpek barınağı yapacağız. 10 trilyona mal olacak olan bu barınak ile başıboş köpekler aşılanıp burada rehabilite edilecek. İsteyen köpeğini rahatlıkla bırakıp, istediği zaman alabilecek. Bunun yanı sıra Balıkesir’de 5 tane bal ormanı yapıyoruz. Arıları oraya yönlendirip, daha kaliteli ve verimli bal elde edilmesini sağlayacağız.

Burhaniye’de Zeytin ve Zeytinyağı Sanayi Bölgesine bu sene başlayacağız. Güre’de balıkçı barınağı yaptık.

Yine bölgemizde dağlardan boşa akan sular için baraj projelerimiz var. Bu barajlar sayesinde Bölgemizin 100 yıllık su ihtiyacını karşılayacağız. Barajlar sayesinde yer altındaki sular çekilmeyecek ve böyle olunca denizin tuzlu suyu yer altına gelmeyecek.

İş kuracak gençlere 50 bin lira, bayanlara ise 30 bin liraya kadar destek veriyoruz. Ayrıca gübre ve yemden KDV’yi kaldırıyoruz. 8 bin liranın altında kar eden esnafımızdan devlet vergi almayacak” dedi.

Türkiye’nin güçlü bir ülke olduğuna işaret eden Milletvekili Aydınlıoğlu “Ülkemiz günden güne güçleniyor, büyüyor ve gelişiyor. Bu nedenle Türkiye’nin hiç kimseye ihtiyacı yok. Türkiye’de koalisyonla işi yürütmek çok zor. Çapulculara pabuç bırakmayalım. Siz Bölgemiz için güzel projelerle gelirseniz biz onları değerlendirip, Edremit için seferber olmaya hazırız. Ben bölgemize Doğalgaz gelmesini çok istiyorum. İnşallah en yakın zamanda doğalgazı da getireceğiz” dedi.

Aydınlıoğlu’nun konuşmasının ardından muhtarlar yaşadıkları sorunları dile getirerek, çözüm bulunmasını istediler.

Toplantıya BASKİ Körfez Müdürü Ahmet Herdan da katıldı. Muhtarların yapılmasını istediği isteklerini belirterek BASKİ’nin çok iyi çalıştığını ifade ettiler. Herdan, belediyenin yapması gereken işlerle BASKİ’nin işlerinin bilinmediğini, belediyenin yapması gereken işlerin karıştırılması nedeniyle sıkıntısının yaşandığını kaydetti. Muhtarlar, muhtarlar gününde birlikte olmaktan dolayı mutluluklarını dile getirildiler.

19.10.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Aydınlıoğlu Muhtarlar Ve Basın İle Buluştu

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi