Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Ak Parti Edremit İlçe Seçim Bürosu Açıldı
AK Parti Edremit Seçim Bürosu açılışına Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Edip Uğur, AK Parti Balıkesir İl Başkanı Dinçer Orkan, AK Parti Milletvekili Ali Aydınlıoğlu, AK Parti Balıkesir Milletvekili Adayları, Havran Belediye Başkanı Emin Ersoy, Burhaniye Belediye Başkanı Necdet Uysal, İlçe Başkanları ile çok sayıda partili katıldı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Açılışta vatandaşlara seslenen AK Parti Balıkesir Milletvekili ve Adayı Ali Aydınlıoğlu “Bir hafta sonra seçimlere yapacağız. Biz Balıkesir’de basmadık yer bırakmadık. 40 günden beri ilçe ilçe dolaşıyoruz. İnşaalah seçimlerin sonuna kadar bu toplu yürüyüşümüze devam edeceğiz. Bu millet bize her seçimde destek verdi. Oylarını artırarak destek verdi. Yine destek verecek. Bunu gezdiğimiz yerlerde görüyoruz.

Açılış konuşmasını yapan Balıkesir Milletvekili ve Adayı Ali Aydınlıoğlu AK Parti çalışmaları anlattı. Aydınlıoğlu “Havaalanımız bölgenin abidesi gibi. Atatürk Hava Limanında ne varsa, Koca Seyit Havalimanımızda aynı hizmetler var. 2002’de 2 bin kişi buradan uçakla uçarken, bu yıl 200 bin kişi hem yurt içine, hem yurt dışına, umre ve hac seyehati olmak üzere uçuşlar yaptı.”dedi.

Bölgeye yapılan yatırımları ve yapılacak çalışmalara değinen Aydınlıoğlu “Duble yollarımızı yaptık. Buradan Balıkesir’e gitmek 45 dakika. Buradan Çanakkale’ye gitmek eskisi kadar zor değil şimdi. Şimdi tünelleri delip oraya yol yapacağız Ayvacık’a çıkıp. 9 Kilometre tünel açıyoruz. Çanakkale köprüsünü yapıyoruz. Edremit ilçemize yeni hastane yapacağız. Onu programa aldık. Edremit’e 13 buçuk trilyon liraya Anadolu İmam Hatip Lisesini biz kazandırdık. Pansiyonu var. Camisi yapılıyor. Edremit ilçemize Balıkesir ve Bandırmadan sonra Fen Lisesini kazandırdık. Edremit’te yapılmayan Açık Öğretim Sınavlarını, Edremit’i sınav merkezi yaparak, burada yaptırmaya başladık. Edremit’e yeni sosyal Güvenlik Kurumu Binası’nın inşaatına başlayacağız. Edremit’te bağımsız İş Kur Binamızı açtık hizmete başladı. Edremit Kalkım Çevre Yolunu bitirdik. Şimdi de Edremit Kalkım arası 35 kilometre yolun ihalesini yaptık. İnşallah yakında Kalkım Edremit’e gidecekler o virajlardan artık kurtulacak o bölgeye çok rahat gidip gelebilecekler. “dedi. Ali Aydınlıoğlu sözlerine “Hizmetleri biz yaparız, onlar konuşur biz yaparız.”diyerek son verdi.

Daha sonra vatandaşlara seslenen Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Edip Uğur ise “Edip Uğur “Edremit Balıkesir’in incisi, göz bebeği, Balıkesir’in 3. Büyük ilçesi 7 haziranda seçim var. AK Partinin adayları ile birlikte seçim bürosunun açılışındayız. AK Partinin adayları var. Cumhuriyet Halk Partisinin adayları var. Milliyetçi Hareket Partisinin adayları var. Bir baktığımız zaman, Cumhuriyet Halk Partisi adayları bu bölgeyi temsil etmeyen, bu bölgede yaşamamış, bu bölgenin halkı ile hemhal olmamış, bu bölgenin dertlerini bilmeyen, Edremit’in, Burhaniye’nin, Ayvalık’ın, Havran’ın, Gömeç’in derdini bilmeyen, Hepsi bandırmaya sıkışmış adaylar. Bunlar mı Edremit’in sorunların çözecek. Bu adaylar mı hizmet edecek.” Dedi.
Konuşmaların ardından okunan dualar ile birlikte seçim bürosunun kurdelası kesildi. Seçim bürosunda vatandaşlar ve partililer ile bir araya gelen davetliler daha sona Edremit’te çeşitli ziyaretlerde bulundular.

01.06.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Ak Parti Edremit İlçe Seçim Bürosu Açıldı

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi