Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Burhaniye’de Öğrenciler Gezici Çanakkale Müzesini Ziyaret Etti
Balıkesir’in Burhaniye ilçesinde, belediyenin kültür etkinlikleri kapsamında getirdiği Gezici Çanakkale Müzesi öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Ahmet Akın Kültür Merkezinde sergilenen müzeyi ziyaret eden öğrenciler çok heyecanlandıklarını anlattı.

Burhaniye de, İzmir de bulunan MYD Organizasyonun hazırladığı Gezici Çanakkale Müzesi ilgi gördü. Ahmet Akın Kültür Merkezinde, Çanakkale savaş kıyafetlerinin ve cephe görüntülerinin canlandırıldığı müzeyi gezen öğrenciler, heyecan uyduklarını anlatırken,müze sorumlusu Doğuş Arslan da, pek çok il ve ilçeyi ziyaret ettiklerini söyledi. Çok heyecanlandıklarını anlatan öğrencilerden Sıla Yılmaz.” Buraya geldiğimden çok heyecanlıyım. Büyüklerimiz neler yapmış, şehitlerimiz neler yapmış onları gördüm. Çok heyecanlandım. Beğendim. Biraz küçük olabilir ama. Anıları tazeliyor büyüklerimiz için. Bizim için de bilmediğimiz şeyleri öğrenebiliyoruz” dedi. Zeynep Önal ise,” Ben çok beğendim Çünkü ben Çanakkale de gittim bu müzelere. Çanakkale’deki daha güzeldi. Buradaki de çok etkileyici. Ben çoğu sınıf arkadaşlarımı göremedim. Ama yine de çok güzeldi. Ben çok beğendim. Bence herkes gelsin. Herkes görsün” dedi. Yunus Kağan Keskinkılıç da,” Ben daha önce Çanakkale ve başka yerlerde müzelere de gitmiştim. Burası birazcık daha küçük Ama, burası da da çok güzeldi. Normalde Çanakkale’ye gittiğimde de çok güzel anılarım olmuştu. Buraya geldiğimde de o anıları tazeledim. Eski zamanları hatırladım. Burası çok güzel. Gerçekten canlandırmaları çok güzel olmuş” dedi. Emirhan Demir ise,” Buraya geldim çok heyecanlandım. Eski zamanları hatırladım. Derslerde görüyoruz evet ama. Böyle yaşadıklarını görsel olarak görmek daha çok heyecanlandırıyor insanı. Burada şehitlerin neler yaşadıklarını neler çektiklerini gördüm. Heyecanlandım” dedi. Tüm yurdu gezdiklerini anlatan Müze Sorumlusu Doğuş Arslan da.” Biz İzmir’den geliyoruz buraya. Birçok il dolaştık. Yalnız, bir çok ilin dışın da Burhaniye de bayağı yoğun bir ilgiyle karşılaştık. Müzeyi gezen arkadaşlar çok memnunlardı. Akşam da aynı şekilde tiyatro oyunumuz var. Sonuç da, biz Çanakkale ruhunu yaşatmak istiyoruz. Elimizden geldiği kadar. Buradaki görmüş oldukları yapay, oyuncaklar gibi görünen müze kıyafetlerle insanlara bir şeyler anlatmaya çalışıyoruz. İnşallah başarılı olmuşuzdur. Başarılı olduysak da mutlu bize tabi ki” dedi.

10.03.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Burhaniye’de Öğrenciler Gezici Çanakkale Müzesini Ziyaret Etti

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi