Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Karesi Ziraat Odası Başkanlığı’na Cihat Şimşek Aday
Balıkesir Karesi Ziraat Odası Başkan adayı Cihat Şimşek, Balıkesir Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Erol Ayvaz ziyaret etti.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Başkan adayı Şimşek, başkanlık için çıktıları bu yolun Balıkesir için bir yenilik olacağını ifade ederek "Tabandan istek gelmedikçe insanlar aday olmuyor" dedi.

Balıkesir Karesi Ziraat Odasının 1 Şubat 2015 Pazar günü gerçekleştirilecek olan olağan genel kurul öncesi Başkan adayı Cahit Şimşek tüm hızıyla ziyaretlerini sürdürüyor. Başkan adayı Şimşek, Balıkesir Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Erol Ayvaz’a gerçekleştirdiği ziyarette seçimle ilgili görüşlerini dile getirerek "Esnafımızın ihtiyaçlarını karşılayan bir odamızın başkanısınız. Ama bizim için en önemlisi tarımı ve hayvancılığı bilen hala içinde olan birisi olarak ve aday olduğumuz odamızın delegesi olarak tüm arkadaşlarımızla sizi ziyaret etmek istedik. Balıkesir tarımın başkenti, Türkiye’yi doyuran il diye her tarafta övünç kaynağımız. Bu övünç kaynağında daha iyi şeyler yapabilmek için halis niyetlerle, niyeti hayır olan arkadaşlarla bir kutlu yola çıktık, bu konuda da bütün delegeleri tek tek ziyaret ediyoruz, desteklerini talep ediyoruz. Allah bu hayırlı yolda hayırlısı neyse onla karşılaştırsın. Bu yol Balıkesir için bir yenilik. İnsanlar kendi başına aday olamıyor. Tabandan bu işi yapan, bu işin çilesini çeken, her gün tarım ve hayvancılıkla uğraşan insanlardan talep gelmediği sürece de ne benim , nede bir başka arkadaşımın kalkıp kendi başına aday olması söz konusu olamaz, hiç bir zamanda olmamıştır. Bu tüm meslek dallarında da aynıdır. Tabandaki bu işi yapan insanlardan gelen yoğun talep üzerine millet bir değişiklik istiyor. Mevcut yönetime de saygı duyuyoruz, uzun yıllardan beri başkanımız. Özellikle kendisini üzecek, kıracak gönlüne her hangi bir şey düşürecek bütün kelimelerden ve cümlelerden uzak duruyoruz. Halada başkanımız Pazar gününe kadar. Seçimlerde insanlar birbirlerine kırıcı olmadan, birbirlerini kucakladıkları düğün havasında geçirdikleri bir atmosfer yaşayalım istiyoruz. Allah öyle bir seçim geçirmemizi nasip eder, bu niyetlerle yola çıktık. Allah hayırlısını versin. Balıkesir’in ziraatı, tarımı ve hayvancılığı için hayırlısı neyse o olsun istiyoruz"dedi.

Balıkesir Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Erol Ayvaz kapılarının herkese açık olduğunu ifade ederek "Kapımız her zaman herkesi açıktır. Burasının hizmet kapısı olduğu, bütün kooperatiflerin, odaların, kamu kurumlarına dahil olan yerlerin başında geçici olarak duran bizler bu kapıyı açık tutmazsak, tabi bazı yerlerde zaman geldiğinde nöbet değişimi olur. Sen beni yıktın, ben seni yıktım ile yola çıkarsak kimse kimseyi yıkamaz. Esnaflığın yanında hayvancılıkla da uğraşıyoruz. Bütün işlerde olduğu gibi hayvancılıkta da zorluk var. Çıktığınız yol sizinde dediğiniz gibi kutsal bir yol. Size ve arkadaşlarınıza bu yolda başarılar diliyorum"şeklinde konuştu.

29.01.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Karesi Ziraat Odası Başkanlığı’na Cihat Şimşek Aday

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi