Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Balıkesirspor - Fethiyespor Maçının Ardından
PTT 1. Lig ekibi Balıkesirspor kendi oyuncusunun son dakikada kendi kalesine attığı talihsiz gol ile 1-0 önde götürdüğü maçtan 1 puan ile ayrıldı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Fethiyespor 90+4'te gelen gol ile yenilmezlik serisini sürdürürken, liderliğe oynayan Balıkesirspor ise şimdiden Denizlispor deplasmanına hazırlanıyor. Balıkesirspor Teknik Direktörü İsmail Ertekin üzgün olduklarını söyledi.
Balıkesirspor Teknik Direktörü İsmail Ertekin maçın ardından yaptığı değerlendirmede, kaybedilen 2 puana üzüldüklerini ancak yapacak bir şey olmadığını, bundan sonraki maçlarda telafi edeceklerini söyledi.

Maçın sonunda tribünden bağıranlara tepki gösterdiğini açıklayan İsmail Ertekin, "Dışarıdan gelen çatlak seslere tepki gösterdim, yaptıkları çok ayıp. Balıkesirspor'a zarar veriyorlar. 1 yıldan beri takımın geldiği yer beli, oynadığı maçlar beli. Herhalde bizi dışarıdaki takımlar yıkamayacaklarını anladı, içeriden kurcalamalar, rahatsızlıklar devam ediyor. Eğer tabi bunlar Balıkesirspor seyircisi ise hiç yakışmıyor. Camiaya zarar veriyor. Bugünlerde beraber olmamız gerekirken böyle çatlak sesler çıkmamalı diyorum ben. Balıkesirspor adına üzücü bir olay" dedi.

Balıkesirspor Teknik Direktörü İsmail Ertekin, şimdiden haftaya gidecekleri Tekzen Denizlispor maçını düşündüklerini, bugünkü puan kaybını Denizli'de telafi edeceklerini sözlerine ekledi. Balıkesirsporlu futbolculardan Emrullah, "Hayatımın en kolay puanını kaybettim" dediği, maçla ilgili şunları söyledi:

"Hayatımızdaki en rahat maçlardan birisiydi. Yere yatmadan puan kaybettik. Hayatımın en kolay puanını kaybettim bugün. Bu tarz maçlarda yakaladığın pozisyonları değerlendiremezsen maalesef bu duruma düşersin. Maçın sonlarında eksik kalmamız da etkiledi bizi. Aykut'a gösterilen kart ağır karardı diye düşünüyorum. Rakibimizin yaptığı bir şey yoktu, oyun anlamında da bir şeyleri yoktu. Bugün her şeyi biz kendimiz yaptık, golü de kendimiz attık, kendi kalemize de kendimiz attık. Söyleyecek bir şey yok. Önümüzde Denizlispor maçına bakacağız, orada kazanıp bunu telafi edeceğiz inşallah."

Balıkesirsporlu Burak Çalık da, "Kazanmamız gereken maçtan beraberlikle ayrılıyoruz. Denizli maçını yenip bunun telafisini yapmamız lazım" dedi.

FETHİYE CEPHESİ
Fethiyespor Teknik Direktörü Engin İpekoğlu, amaçlarının Balıkesir'den mağlup olmadan dönmek olduğunu belirterek, aldıkları 1 puana sevindiklerini söyledi.
Tek amaçlarının alt sıradaki düşme potasından çıkmak olduğunu vurgulayan Engin İpekoğlu, "Göreve geldiğimiz altıncı maç, bu maçtan da mağlup olmadan dönme arzusundaydık. Maça baktığımızda ilk yarıda aslında takımımız saha içerisinde istediklerimizi yaptı. Ancak ikinci yarıda bugüne kadar yapmadığımız bireysel hatalar yaptık. Bunun sonucunda da gölü gördük. Daha sonra Balıkesirspor takımı özellikle 10 kişi kaldıktan sonra bütün riskleri alarak beraberlik golünü bulduk. O olmasa bile başka bir gol olurdu diye düşünüyorum, stoperimizi bile forvet hattına gönderdik. Balıkesir iyi bir takım, hedefi şampiyonluk. Tabii bizim de hedefimiz bir an önce alt sıralardan kurtulmak. Bu doğrultuda da emin adımlarla devam ediyoruz. İnşallah bundan sonraki içeride oynayacağımız Samsunspor maçını da kazanırız. Kendimizi o düşme potasının dışına atarız" diye konuştu.

20.01.2014

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Balıkesirspor - Fethiyespor Maçının Ardından

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi