Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Balıkesirspor'da Kamp'ta
PTT 1. Lig'in güçlü ekibi Balıkesirspor kamp çalışmalarını kendi sahasında sürdürüyor.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Edremit körfezindeki kampı kötü saha nedeniyle yarım bırakarak Balıkesir'e dönen Balıkesirspor'da futbolcular, ikinci yarıya kulüp tesislerinde hazırlanıyor.

Balıkesir Kulübü Tesislerinde çalışmalarını aralıksız olarak sürdüren kırmızı-beyazlılar, ikinci devreye yine iddialı hazırlanıyor. İlk yarıdaki hedefin istedikleri gibi sonuçlandığını ifade eden teknik direktör İsmail Ertekin, ikinci yarıdaki yeni hedeflerinin ilk iki içinde yer almak olduğunu söyledi. PTT 1. Lig'de çok zorlu bir ikinci yarı yaşanacağını belirten Balıkesirspor Teknik Direktörü İsmail Ertekin, kamp, takım olarak hedeflerini ve yeni transferlerini değerlendirdi. İHA'ya konuşan İsmail Ertekin, şunları söyledi:

"Devre arası kısa olduğundan kamp için Antalya'yı tercih etmedik, daha yakın bir kamp yeri olarak Güre'yi düşündük. Lakin otel güzel, hava güzel ama çalışma sahası olmayınca problem teşkil etti. Böyle olunca da kendi tesislerimize döndük. Şu ana kadar tablodan memnunum, iyi çalışıyoruz. İnşallah bu ilk maça da yansır. Kamp ilk maça kadar devam edecek, daha sonra önümüzdeki haftalardaki maç temposuna döneceğiz. Yeni arkadaşlar geldi, ayrılanlar oldu. Bundan sonra da yeni gelen de ayrılan da olabilir. Transfer dönemlerinde olan şeyler bunlar. Yabancı olarak Jabbie'yi aldık, Bursaspor'dan Okan Deniz'i takviye yaptık. 1,5 yıllığına kiraladık diye biliyorum. İnşallah takıma faydalı olurlar. Ben olacaklarına inanıyorum. İkisi de bildiğimiz oyuncular, ikinci devre inşallah artı yönde katkıları olur. Bütün lig olarak çok zor bir ikinci yarı yaşayacağız. Çünkü, şu andaki tabloda yukarıyı düşünenler ve aşağıda düşmemek için tüm savaşını verecek takımlarla oynayacağız. Sene başı gibi sıfır puanlarla başlamıyoruz. Bunun için de futbol kuralları içerisinde inanılmaz bir savaş yaşayacağımızı düşünüyorum. Hiçbir maç kolay olmayacak, her maçın zorluk derecesi çok yüksek olacak. Onun için de bu haftadan itibaren bu zorluğa göğüs germek için gerekli tüm çabamızı sarf etmemiz lazım. Oynayacağımız takımlar alttaki takımlar, ama o takımlar da düşmemek için büyük çaba gösteriyor, transferler yapıyorlar, alttan kurtulmak için de bu maçlardan puan almaya çalışıyorlar. Onun için çok zor bir evre geçireceğiz. İnşallah her maç 3 puanı hanemize yazarak ikinci devreyi tamamlarız. Sene başında hedefi koyarken, 'Hedefi futbolcular belirleyecek' dedik, belirlediler de. Şu andan itibaren yapacağımız tüm çabalar ilk iki için olacak. Alacağımız her puan ilk ikinin savaşı olacak. İnşallah Allah gönlümüze göre verir. Bundan sonra da bu ilk iki hedefimizi tutturur isek ne mutlu bize. Kaleci transferiyle ilgili çalışmalarımız devam ediyor, önümüzdeki günlerde bir kaleci almayı düşünüyoruz ve alacağız. Bize uygun bizi taşıyacak bize katkı sağlayacak bir kaleci alacağız, ikinci yarıya büyük ihtimalle yetişir diye düşünüyorum."

ZEKİ ÇIKRIKÇI: "KAZDAĞLARI'NDAKİ MADEN OCAĞINDAN GELEN TOZLAR KAMPI BOZDU"

Öte yandan, Balıkesirspor Kulüp Yönetim Kurulu Üyesi ve Futbol Şubesi Sorumlusu Zeki Çıkrıkçı da Balıkesir'in dünyaca ünlü olan ve oksijen çadırı olarak bilinen körfezdeki Altınoluk beldesindeki futbol sahasının zemininin kötü olduğunu, ayrıca Kazdağlarındaki maden ocağından gelen tozların buradaki çimlerin gelişmesini etkilediği için idman imkanı kalmayınca, kampı kesmek zorunda kadılarını anlattı.

Zeki Çıkrıkçı, daha önce sahaya baktıklarını ama gittiklerinde sahayı kötü bulduklarını ifade ederek, "Altınoluk sahası, orada Altınoluk takımı amatör kümede olmadığı için küçük yaş grupları oynuyormuş. Bakım yapılamamış. Bir de yakında Kazdağları'nda maden ocağı varmış. O maden ocağının tozları çimin gelişmesini engellemiş. O nedenle sahada iyi bir görüntü yoktu. Sakatlığa sebebiyet vermemek için Pazar günü bir idman yapıp geriye döndük. Tesis olarak Adrina Otel gerçekten güzel, ama saha yok. Eğer spor tesisleri ve uygun sahalar olsa başka takımlar da kamp için körfez bölgemizi tercih ederler" dedi.

Zeki Çıkrıkçı, yeni aldıkları oyuncular Okan Deniz ve Khalifa Jabbie'den başka kaleci için görüşmelerinin devam ettiğini, bu hafta sonuna kadar olumlu veya olumsuz netlik kazanacağını söyledi. Bu kalecinin yerli statüsündeki bir yabancı oyuncunun olacağını belirten Zeki Çıkrıkçı, diğer kaleciler Emrullah ve Ertuğrul'un sezonun ilk yarısından bu yana devam ettiklerini kaydetti.

İkinci yarı için de değerlendirmede bulunan Çıkrıkçı, "Liderle aramızda 4 puan fark var. Bize en uzak takım 26 puanla Urfaspor. Biz en kötü ilk Play-off içinde oluruz. Hedefimiz ilk ikide yer almak ama en büyük hedefimiz süper lige çıkmak. Jabbie ve Okan Deniz'in takımımıza katkı sağlayacaklarını düşünüyoruz. Takımda hiçbir kimsenin hiçbir sıkıntısı yok, her şey gayet güzel gidiyor. İnşallah ikinci yarıya aynen böyle hedefler doğrultusunda devam ederiz" şeklinde konuştu.

CANER ARICI: "MİLLİ TAKIM KAMPI BİZİN İÇİN YENİ BİR TECRÜBEYDİ HEYECAN VERİCİ BİR OLAY"

Bu arada, milli Takımın Antalya kampında yer alan Balıkesirsporlu futbolcular Caner Arıcı ve Ertuğrul Furkan da bugün Balıkesir'de gelerek takıma dahil oldular.

Beşiktaş ve Antalyaspor'un da aralarında bulunduğu süper lig takımlarına transfer için adı geçen Caner Arıcı, böyle bir şeyin olmadığını söyledi. Milli takım karmasının Gaziantep'i 2-0 yendiği maçta 86. dakika oynayan Caner Arıcı, milli formayı giymenin çok büyük bir gurur olduğunu kaydetti.

Caner Arıcı, milli takım kampının heyecan verici bir tecrübe olduğunu dile getirerek, "O formayı giymek bize de nasip oldu. Benim açımdan iyiydi. 86 dakika oynadım. Balıkesirspor adına ve benim adıma çok gurur verici bir şey. İnşallah ileride daha güzel şeyler olur. Yıllar sonra Balıkesirspor'a da bu heyecanı yaşatmış olduk. Balıkesir kampından biraz uzak kaldım. Takımda güzel bir ortam var. Bu kampı en iyi şekilde geçirip ikinci yarı bizim hedefimiz 4'te 4, 5'te 5 yapmak. İnşallah bunu da başaracağımıza inanıyorum. İki üç tane süper lig takımıyla adım geçti, şu an için hiçbir şey yok. Gördüğünüz gibi ben de buradayım, sözleşmem devam ediyor. Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Önümüzde önemli maçlarımız var. Şu an tek düşüncem takımım Balıkesirspor'u süper lige taşıyabilmek. Bunun için çabalıyorum. Nasip, kısmet, öbür işlerle de ilgilenmiyorum. Çünkü bizim bir başkanımız, yönetim kurulumuz var. Her şeyi onlar biliyor, onlar değerlendirecek. Başımızda büyüklerimiz var en iyisini onlar biliyor, onlar değerlendirecek. Bizim hakkımızda en iyi ve doğru kararı onların vereceğine inanıyorum, şu an için bir şey yok" diye konuştu.

ERTUĞRUL FURKAN: "MİLLİ TAKIM FORMASIYLA SAHAYA ÇIKMAK, ONUN AĞIRLIĞINI, AY YILDIZLI FORMAYI TAŞIMAK, HER NE KADAR KAMP DA OLSA GÜZEL BİR DUYGUYDU"

Milli Takımlar Teknik Direktörü Fatih Terim'in de tüm ekibiyle birlikte izlediği Antalya kampındaki karma takımda forma şansı bulan Balıkesirspor'un genç file bekçilerinden Ertuğrul Furkan da milli heyecanı yaşadığını ifade ederek, "Çok güzel bir deneyim oldu. Milli takım formasıyla sahaya çıkmak, onun ağırlığını, ay yıldızlı formayı taşımak, her ne kadar kamp da olsa güzel bir duyguydu. İyi bir tecrübe oldu. Fatih hocanın da bizi izlemesi çok güzeldi. Ben de elimden geleni yaptım, bir kalecinin yapması gerekeni yaptığıma inanıyorum. Umarın devamı gelir. Şu anda Balıkesirspor'a konsantre olmuş durumdayız. Kampı en iyi şekilde geçirip lige hazır olacağız. İkinci yarı kaldığımız yerden başarılara devam, benim düşüncem direkt çıkarız. Balıkesirspor'da mücadelemi göstermeye devam edeceğim" dedi.

YENİ TRANSFELER MEMNUN

PTT 1. Lig ekibi Balıkesirspor'un devre arasındaki transfer döneminde renklerine bağladığı iki yeni oyuncu Bursaspor'dan kiralanan Okan Deniz ve Norveç'ten alınan Khalifa Jabbie, yeni takımlarında mutlu olduklarını, Balıkesir'i de sevdiklerini söylediler.

İHA'ya konuşan Okan Deniz, "Öncelikle hocalarıma teşekkür ediyorum. İki senedir istiyorlardı nasip bu sezonaymış. Elimden geleni yapmaya çalışacağım zaten lige çıkmaya oynuyoruz burada takıma katkı yapmaya geldim. Balıkesirspor ile hazırlık maçları yapıyorduk hep, bilgi alıyordum. Geldim gördüm ve sevdim inşallah burada başarılı oluruz. Merdivenleri teker teker çıkmak lazım, önce Tavşanlı maçımız var, Kütahya'ya gideceğiz. İnşallah oradan galibiyet aldıktan sonra önümüzdeki maçlara bakacağız" dedi.

Khalifa Jabbie de, Balıkesir'de gördüğü ilgiden dolayı mutlu olduğunu belirtti. Karikari ve Lalawele ile birlikte ikinci yarıda adından söz ettirecek olan Jabbie, "Geldiğim günden beri gördüğüm ilgiden son derece memnunum. İyi ve mutlu bir takımla çalışıyorum. Dolayısıyla takım mutlu olduktan sonra bunun sonuçlara da yansıyacaktır. Bu şekilde devam edersek sezon sonunda isteğimizi alacağımızı düşünüyorum" diye konuştu.

07.01.2014

Balıkesirsporİsmail ErtekinZeki Çıkrıkçı

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Balıkesirspor'da Kamp'ta

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi