Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Ak Parti Adayı Uğur'dan Cami Çıkışı Mini Miting
AK Parti Balıkesir Büyükşehir Belediye başkan adayı Ahmet Edip Uğur, cuma namazı çıkışı vatandaşlara hitap etti.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Büyükşehir adayı ve AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ahmet Edip Uğur, Zağnos Paşa Camii'nde cuma namazı kıldı. Namaz sonrası cenaze namazına da katılan Uğur, ardından cami önünde dağıtılan pilavdan yedi. AK Parti minibüsünde vatandaşa hitap eden Ahmet Edip Uğur, "Balıkesir'e büyükşehir olmak hayaldi. Her ziyaretimizde vatandaşımız soruyordu, biz niye büyükşehir olamıyoruz diye. Balıkesir Türkiye'nin en önemli illerinden biri. Kurtuluş Savaşı'nda en fazla şehidi veren Balıkesir. Balıkesir Lisesi 2 yıl mezun vermedi. Bütün o öğrenciler şehit oldu. Ecdat kanlarıyla sulanmış bu şehir bize emanet. Biz de bu şehri torunlarımıza emanet edeceğiz. Balıkesir yüz ölçümü olarak 14 bin 300 kilometre kare, Balıkesir ekonomisi olmadan Türkiye olmaz. Türkiye'yi besleyen bir il. Turizm var, termal var, Kazdağları var. Büyükşehir oluyoruz. Merkez ilçenin 30 katı büyüklüğünde büyükşehir oluyoruz. Dursunbey'in Mıcırlar Köyü'nden, Manyas'ın Hacı İbrahim Köyü'nden sorumlu olacak. Tüm bu köylerin suyundan, imarından sorumlu olacak. Ona göre de büyükşehrin büyük bütçesi olacak" dedi.

AK Parti hükumeti döneminde Balıkesir'de yapılmış bölünüş yollara dikkat çeken Ahmet Edip Uğur, "Biz sloganla propaganda yapmıyoruz. Bugün 2002 yılı Balıkesir'ini düşünün, 2013 yılını düşünün. İzmir'e, Susurluk'a, Edremit'e giderken yollarımızı düşünün, Balıkesir'in yollarının tamamı bölünmüş yol oldu. Hemen unutuyoruz, 10 yıl öncesini unuttuk bile. Balıkesir cazibe merkezi oluyor. İstanbul-İzmir otoyolu Balıkesir'den geçecek, Edirne'den giren vasıtalardan Ege'ye İç Anadolu'ya gidecek vasıtalar Çanakkale üzerinden Balıkesir'e, buradan da İzmir'e gidecek. Bugün yol üzerinden günde 30 bin vasıta geçerken, 5 yıl sonra günde belki de 50 bin vasıta geçecek. Sağlıkta AK Parti hükumeti değişimi gerçekleştirdi. Bandırma Hastanesi, Edremit Hastanesi'ni açtık. Şu anda Bigadiç Hastanesi inşaatı devam ediyor, Gönen Hastanesi bitmek üzere. Ayvalık Hastanesi inşaatı sürüyor. Bir ay içinde 850 yataklı Balıkesir şehir hastanemizin temelini atıyoruz. Bu hastane 45 bin metrekare üzerine oturuyor. 850 yataklı hepsi özel oda, içinde banyosu tuvaleti olan odalar. Balıkesir 2 yıl içinde bu hastaneye kavuşacak. 10 yıl Tıp Fakültesi yoktu. Balıkesir Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi 200 yataklı, onu da bir kaç ay içinde açıyoruz" diye konuştu.

Herkese eşit mesafede durduklarını söyleyen Ahmet Edip Uğur, devletin milletin devleti olduğunu söyledi. Uğur, "Artık milletin devleti var. Yeni Türkiye'de devlet milletin devleti. Millet ne istiyorsa onu yapıyor. Biz millete hizmetkarız. Hemşehrilerim, şu Çayırhisar'da oturan vatandaşlarım yalnız muhtar için oy kullanıyordu. Köylü milletin efendisi ise, köylü vatandaş da oyunu kullanacak. Mehmet Efendi de büyükşehir belediye başkanının yakasına yapışacak, benim suyum akmıyor diye. Böyle bir sistem büyükşehir. Biz hiç bir zaman partizanlık yapmadık. Ben bütün Balıkesirlileri hemşehrim olarak görüyorum. Hangi partiden olursa olsun, ister CHP'ye, MHP'ye, Büyük Birlik Partisi'ne oy vermiş olursa olsun, biz herkese eşit mesafede olduk. Biz istiyoruz ki birlik beraberlik olsun, kardeşlik olsun. Ondan dolayı şarkımız da biriz, beraberiz, kardeşiz diyoruz" dedi.

Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ahmet Edip Uğur, konuşmasının sonunda vatandaşlara çiçek verdi. Cami çevresinde esnaf ziyareti yapan Uğur, ardından AK Parti İl Başkanlığı'na geçti.

06.12.2013

AKPahmet edip uğuredip uğur

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Ak Parti Adayı Uğur'dan Cami Çıkışı Mini Miting

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi