Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Başkan Ok'un Büyükşehir İddiası
Balıkesir Belediye Başkanı İsmail Ok, 2014 Mart ayında yapılacak yerel seçimlerde MHP olarak Balıkesir Büyükşehir Belediyesini ve ilçe belediyelerini kazanacaklarını iddia etti.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Kamuoyu anketlerinde Balıkesir Büyükşehir Belediyesi için MHP ve AK Parti'nin başa baş gittiğini kaydeden Başkan Ok, "Bizi kimse tutamaz, muhakkak biz kazanacağız" dedi.

"SESSİZ VE DERİNDEN ÇALIŞIYORUZ"

Aynı zamanda MHP'den Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olan Balıkesir Belediye Başkanı İsmail Ok, gazetecilere seçimleri ve MHP7nin kazanma şansını değerlendirdi. Balıkesir'de merkez ilçede rakipsiz olduklarını söyleyen Ok, son 5-6 aydır yapılan anketlerde (büyükşehirle ilgili anketler) 2-3 puan ya MHP'nin önde olduğunu yada AK Parti'nin önde çıktığını, Gezi olaylarının AK Parti'ye artı puan yazdığını kaydetti. açıkladı. Basın mensuplarının sorularını cevaplayan Belediye Başkanı İsmail Ok, şunları söyledi;

"Merkez ilçede rakipsiziz. Son 5-6 Aydır büyükşehirle ilgili yapılan anketlerde 2-3 puan ya biz öndeyiz ya AKP önde. Bu sadece bu Gezici'nin anketinde değil, diğerleri de bunu doğruluyordu, çaprazlama. Genellikle biz öndeydik ama Gezi olaylarından sonra AKP 2-3 puan öne geçmeye başladı. Bu hiçbir zaman 2-3 puanın önüne geçmedi. Bir ay önce biz öndeydik, 1 ay sonra yüzde 44 biz, yüzde 32 AKP idi. Balıkesir merkezde halk hangi partili olursa olsun, isterse partili olmasın bize çok ciddi manada güveniyor, inanıyor. Bunun için kendilerine teşekkür ediyorum, Allah razı olsun. Herkesin gönlünde bir aslan yatar, saygımız sonsuz. Ama güven anlamında Türkiye'de az kimseye nasip olabilecek bir güven var. Bunun için huzurunuzda Balıkesir halkına teşekkür ediyorum. Balıkesir merkezde oy oranımız çok yüksek ve bu ilçelere yayılıyor. Sessiz, derinden, mütevazi, alçak gönüllü bir şekilde biz çalışıyoruz. Balıkesir halkı bizi seviyor ve bizi sahipleniyor."

"KARŞIMIZA İSTERSE BAKAN GETİRSİNLER"

Seçim çalışmalarında önemli yol katettiklerini ve Balıkesir Büyükşehir ile beraber tüm ilçeleri kazanmayı hedeflediklerini tekrarlayan Başkan Ok, "Biz bir Balya'yı da merkez ilçe kadar önemsiyoruz. İster merkez ilçe ister diğer ilçeler, teşkilatlarımızda tam bir birlik, beraberlik içindeyiz. İlçelerin de hepsine talibiz, bunun altını çiziyorum. Gitmediğim ilçe kalmadı, her yere gidiyoruz. Balıkesir çok büyük coğrafi bölgeye sahip, seçim zor olacak. Ama bizler madden ve manen buna hazırız. İnsanımızı, Balıkesir'imizi tanıyoruz. Bu seçim sürecini çok kolay ve güzel bir şekilde götüreceğimize ve seçim sürecinde ipi bizim göğüsleyeceğimize inanıyorum. Önceki gün kamuoyuna açıklanan anket doğru değil farz edelim. Doğru olarak AKP ile başa baş olduğumuzu kabul edelim, biz yine bu seçimi aldık demektir. En kötüsü şu anda en olumsuzu başa baş. 2009'daki duruma bakın; Sadece merkezde, şimdi büyükşehirdeki anketlerden söz ediyoruz, bizi kimse tutamaz. Diğer partilerin adayları kim olursa olsun, saygı duyuyoruz. En kuvvetlisi kimse o çıksın. İsterse Bakan getirsinler, biz o konuda rahatız. Mutlak kazanacağız, öyle bir endişemiz yok" diye konuştu.

29.11.2013

ismail okmhpbalıkesir belediye başkanı

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Başkan Ok'un Büyükşehir İddiası

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi