Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Akçay Belediyesi 33 Aylık İcraatlerini Anlattı
Edremit'e bağlı tatil ve su cenneti Akçay beldesinde gerçekleşen belediye çalışmaları, Belediye Başkanı Cahit İnceoğlu tarafından kamuoyuna anlatıldı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Akçay Belediye Başkanı Cahit İnceoğlu, Akçay Belediyesi Sosyal Tesisleri’ndeki toplantı salonunda bölgenin basın mensuplarıyla bir araya geldi. Kahvaltı ikramında da bulunulan basın toplantısında konuşan başkan İnceoğlu, hizmete gelmelerinin üzerinden 93 ay geçtiğini söyleyerek, yapılan tüm hizmetlerin 2 günde ancak anlatılabileceğini söyledi. 33 aylık hizmetlerin anlatıldığı toplantıda basın mensuplarının yönelttiği tüm soruları içtenlikle yanıtlayan başkan İnceoğlu, “Satmadık, sürekli kazandırdık. Akçay’ı mahalleden aldık ve çağdaş bir kente dönüştürdük. Beldemizde 2 bin 500 – 3 bin civarında kaçak su kuyusu var. Biz şehir şebeke sistemimizi kurmak istiyoruz. Merkezden kontrol edip, vatandaşa güvenli su olanağı sağlamak zorundayız. Bu bakımdan yetkililere müracaatlar yaptık ve sonuç alma güçlüğü çekiyoruz. Bu konuda önümüzün açılması gerekiyor. Türkiye’nin suyu en bol şehrinde su sıkıntısı olduğu yanıtı ile karşılaşmamız bizi üzüyor. Şehrimizde su bol miktarda var. Sadece bürokratik engelleri aşmamız noktasında bize destek olunmalı. Bütçe gelirimizi yeni yılda 5’e katladık. 2004 yılı geliri 1 buçuk milyon TL. 2011 yılı geliri 8 milyon TL. Hiç yoktan 7 yılda 35 adet araç ve makine parkı edindik. Sadece 2011 yılında 3’ü motosiklet olmak üzere 10 adet araç edindik. 3 otobüs, 1 zabıta aracı, 1 damperli kamyonet, 1 cenaze aracı, 1 minibüs edindik. Hiç yoktan 7 yılda 14 adet tapulu mülk edindik. Belediye hizmet alanları, arsalar, yeşil alanlar ve mezarlık alanı olmak üzere 29 bin 600 metrekare, ayrıca 2 bin 500 metrekare ve 4 bin metrekare olmak üzere 2 adet okul arsası bağışladık. Bu güne kadar toplam 120 bin metrekare cadde ve sokak düzenlemesi yaptık. 15 bin 426 metrekare Kozak taşı, 66 bin 823 metrekare kilit parke, 37 bin 742 metrekare asfalt = 15 kilometre. Bu güne kadar 4 buçuk kilometre kanalizasyon hattı döşedik. 3 buçuk kilometre yağmur suyu drenaj şebekesi yaptık. Akçay’a 2011 yılında yeni itfaiye merkezi, zabıta noktaları kazandırdık. Yaz sezonunda kent içi trafiği rahatlatmak için parkomat uygulamasını başlattık. Akçay sınırlarına yeni mahalleler taktık ve numaratajlarını tamamladık. Zeytinli Belediyesi ile ortak köprü projesini tamamladık. Ana kanalizasyon hattını temizledik. 2009 yılından bu yana yüzlerce projeye imza attık. Akçay’a güzel bir kordon, modern bir görünüm kazandırdık. Yeni spor ve okul alanları ürettik. Üst geçit inşaatını başlattık. Akçay giriş kavşağından Kızılkeçili yoluna bağlanan 600 metre yeni yol açtık. Akçay – Midilli seferlerini yeniden başlattık. Akçay’ın tanıtımına önem verdik. Yurt içi, yurt dışı turizm fuarlarına katıldık. Akçay’a mahalleden aldık, çağdaş bir kente dönüştürdük. 2011 yılı özel faaliyetlerimizi anlatacak olursak; İskele işletme izni aldık. İskele ISPS güvenlik sertifikası aldık. Üst geçit inşaatına başladık. 240 adet yeni çöp konteyneri aldık. EMIT ve Midilli fuarlarına katıldık. Yeni itfaiye birimi inşa ettik, yeni zabıta amirliğini düzenledik ve yeni zabıta noktasını açtık. Cemil Temel Zabıta noktası ve jandarma noktası yapıldı. Aile sağlık merkezini belediyemiz tarafından yeniden düzenledik. Oruç Reis Caddesi 2. Etabı yapıldı ve E-87 ile bağlantısını sağladık. Yatırım teşvik belgesi aldık. 3 Adet yeni otobüs aldık, şehir içi durak ve otobüs güzergahlarını belirledik. Naylon poşet yasağı kampanyası düzenlendi. Trafik zabıta birimi kurduk. 650 paket Ramazan erzak yardımı yaptık. Leman Akpınar Çocuk Oyun ve spor aletlerini yeniledik. Dallas’a çocuk oyun bahçesi yaptık. Mezarlık arsası aldık ve gerekli başvuruları yaptık. Yeni otobüs durakları alındı ve monte edildi. Spor sahası projesi hazırladık ve bakanlığa gönderdik. Yeni bir okul yeri hazırladık ve bakanlığa gönderdik. Kavşakta yeni yol açıldı. Otobüs ve deniz ulaşım işletmesi ile sosyal tesis ve turizm işletmesi kuruldu. Yaza Merhaba ve İda şenlikleri yaptık. 2. Halk oyunları yarışması yaptık. Cadde ve sokak onarımlarını yaptık. Yeni otogar projesi hazırlayıp başvurusunu yaptık. Pina Deresi 2. Etap projesi yapılıp bakanlığa başvurusu yapıldı. 3 buçuk kilometrelik drenaj şebekesi yapımına devam ettik ve yeni kanalizasyon bağlantıları yaptık. Üzerinde çalışmakta olduğumuz projeleri anlatacak olursak; İskele revizyon projesi, gümrük kapısına işlevlik kazandırma projesi. Akçay – Güre arasındaki derenin ıslahı ve ortak köprü projesi, Akçay yat limanı ve sahil düzenleme projesi, ortak katı atık depolama ve işletme tesisi projesi (KBB), yapay balık yuvaları projesi, jeotermal su arama projesi, 5 belediye ile ortak sokak hayvanları bakım ve projesi” diye konuştu.

Belediye Başkanı Cahit İnceoğlu, toplantı sonunda tüm gazetecilerin 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutlayarak kalem hediye etti.

11.01.2012

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Akçay Belediyesi 33 Aylık İcraatlerini Anlattı

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi