Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Başkan Ok 'Çökmüş Belediyede Destanlar Yazıyoruz'
Eğitim-Sen tarafından düzenlenen gecede konuşma yapan Belediye Başkanı İsmail Ok, 'Çökmüş belediyede destanlar yazıyoruz' dedi.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Balıkesir Belediye Başkanı İsmail Ok, Türk Eğitim-Sen tarafnıdan düzenlenen gecede eğitimcilerle bir araya geldi. Gecede konuşma yapan Belediye Başkanı İsmail Ok, "Çökmüş belediyede destanlar yazıyoruz" dedi.

Türkiye Kamu-Sen'e bağlı Türk Eğitim Sen Balıkesir şubesi 18 Mart Çanakkale Zaferi münasebetiyle gece düzenledi. Altıntaşlar Düğün Salonu'ndaki yemekli geceye Balıkesir Belediye Başkanı İsmail Ok, Türkiye Kamu-Sen Genel Başkan Vekili ve Türk Eğitim Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, Belediye Başkan Yardımcıları Yusuf Özenç, Tuna Aktürk ve Ali Öztozlu, Kamu-Sen'e bağlı şube başkanları ve çok sayıda sendika üyesi katıldı.

Türkiye Kamu Sen İl Temsilcisi Mustafa Koç'un il dışında olması sebebiyle katılamadığı gecede açılış konuşması yapan Türk Eğitim Sen şube başkanı Yılmaz Kuran, "Çanakkale Deniz Zaferinin 96. yıl dönümünde şehitlerimizin ruhlarının aramızda dolaştığı bir gecede, bütün şehitlerimizi ve gazilerimizi minnet ve şükranla yad ediyoruz. Allah'tan bizlere o şehitlerimize layık nesil yetiştirmemize yardımcı olmasını diliyorum. Türk Eğitim-Sen dik duran, gerektiğinde diklenen, doğru, dürüst, ahlaklı, faziletli, haysiyetli, şerefli, kısacası genel başkanımın tabiriyle adam gibi adamların sendikasıdır" dedi.

BELEDİYE BAŞKANI İSMAİL OK'A ÖVGÜ
Türkiye Kamu-Sen Genel Baºkan Vekili ve Türk Eğitim Sen Genel Baºkanı İsmail Koncuk, Belediye Başkanı İsmail Ok'un çalışmalarından övgüyle söz etti. İsmail Ok'un eski Türk Eğitim Sen şube başkanı ve Türkiye Kamu-Sen İl Temsilcisi olduğunu hatırlatan Koncuk, Ok'un, Türk Eğitim-Sen camiasından çıkarak belediye başkanlığını kazandığını, yüzde 100 yerli ve yüzde 100 milli bir kişi olduğunu söyledi.

İsmail Koncuk, "Biz Türkiye sevdalısıyız. Bu ülkenin bütünlüğüne, birliğine ve beraberliğine her zaman hizmet edeceğiz. Ama hak ettiğimizi de isteyeceğiz. Biz fazla bir şey istemiyoruz, sadece pastadan payımızı istiyoruz. Çocuklarımız için, geleceğimiz için bunu istiyoruz. TÜİK açıkladı, Türkiye'nin nüfusunun yüzde 46,3'ü geçinemiyor. Bu bir ekonomik sefalettir. Bir geçinememe oranı, endeksi var. Son sekiz buçuk yılda hep ifade edilen garip, gureba edebiyatı hiç sonuç vermedi.

AKP'nin ekonomik politikası iflas etmiş, çökmüştür. Siyasi anlayışımız ne olursa olsun bizim önceliğimiz bu milletin her ferdinin refah ve mutluluk içinde yaşamasıdır. Bu anlamda kim adım atarsa onu baş tacı yaparız. Bunun edebiyatını yapanların da ayıplarını, yalancılıklarını yüzlerine çarparız. Bir sendikayı duyunca bölücülük ve terör, diğer sendikayı duyunca yandaşlık ve kayırmacılık akla geliyor. Türkiye Kamu-Sen denilince akıllara onurlu ve dik duruşumuz geliyor. Bu zamana kadar sizlerin yüzünü kızartacak hiçbir şeyimiz olmadı. Hep doğruları söyledik, söyleyeceğiz de" diye konuştu.

BAŞKAN OK: "DESTAN YAZIYORUZ"
Türk Eğitim Sen şubesinin tertiplediği gecenin onur konuğu olan Balıkesir Belediye Başkanı İsmail Ok da, Balıkesir'de el ele ve gönül gönüle verip imkansızı gerçekleştirdiklerini söyledi. Belediyenin borç batağında olduğunu ancak yılmadan çalıştıklarını belirten Başkan Ok, "Bize verdiğiniz emanetiniz namusumuzdur. Namusa leke getirmemek için çalışıyoruz. Çökmüş belediyede destanlar yazıyoruz. Biz belediyeyi aldığımızda adeta iflas etmişti. Ama şimdi sıkıntılı günleri aştık. Vaat ettiğimiz her şeyi yerine getiriyoruz. İnanan insanların duaları ile herkes neler yaptığımızı gördü. 5 yıl sonra da alnımızın akıyla görevi Balıkesirlilere teslim edeceğiz. Sizleri asla ve asla unutmadım" dedi.

28.03.2011

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Başkan Ok 'Çökmüş Belediyede Destanlar Yazıyoruz'

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi