Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Bandırmaspor Yöneticileri Balıkesirspor'u Kınadı
Bandırmaspor yöneticileri yaptıkları açıklamada, geçtiğimiz Pazar günü oynanan Balıkesirspor-Bandırmaspor maçının ardından çıkan olaylarla ilgili olarak Balıkesirspor yöneticilere tepki göstererek kınadılar.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Bandırmaspor'un deplasmanda Balıkesirspor'u 3-0 mağlup ettiği maçın ardından çıkan olaylarla ilgili olarak Bandırmaspor yöneticileri Can Gülmezgil ve Mehmet İlban kulüp tesislerinde bir basın toplantısı düzenlediler.

Balıkesirsporlu yönetici ve futbolcuların kendilerine karşı olan tutumlarına anlam veremediklerini ifade eden Gülmezgil, Balıkesirspor Genel Kaptanı Metin Özpınar'ın da maçın ardından soyunma odalarına girişte Bandırmasporlu futbolculara fiziki darp uyguladığını iddia etti.

Bazı basın mensuplarını da olaylar sırasında kendilerine küfür ettiğini öne süren Gülmezgil, "Seyircinin arasında ufak tefek gerginlikler şimdiye kadar yaşanıyordu ancak yönetim bazında Balıkesir yöneticilerinin futbolcularının bize karşı takındıkları tutumu anlamış değiliz. Özellikle Genel Kaptan Metin Özpınar hem sahanın ortasında birbirlerini tebrik eden futbolcularımız gidip tahrik etmesi sonrasında da soyunma odasına giden tünel girişinde körüğün içinde bekleyip atılan su şişelerinden kaçmaya çalışan futbolcularımıza ve bize karşı hem sözlü hem de fiziki darp etme durumlarını hoş karşılamadık. Kendisini kınıyoruz. Bu olayları sakin karşılaması gereken taraflar yöneticilerdir. Biz Bandırma'da 2-1 yenildiğimizde kesinlikle ne şahıslarına küfür edildi Kendilerini gidip tebrik ettik. En iyi şekilde buradan geri dönmelerini sağladık.

Maç sırasında Başkanımız Mehmet Kılkışlı'ya seyircilerin küfür etmesi ve hiçbir yöneticinin seyircilere herhangi bir müdahalede bulunmamasını herkes gördü. Biz burada seyircimizden gelen herhangi bir Balıkesir'e karşı Mehmet Kılkışlı ve bizler müdahale ediyoruz. Maç sonrasında seyircilerimiz çıkarken Balıkesir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ramazan Demir ve Cengiz Güneş'in bizim seyircilerimize ve polis arabasındayken bile önüne geçip küfür etmesini kınıyoruz. Basın mensuplarının olayları yalın bir şekilde verecekken olayları tahrik etmesine bir anlam veremiyoruz. Zaman içinde bu yanlışlıkları Balıkesir camiası kendi içinde görecektir" dedi.

Bandırmaspor yöneticisi Mehmet İlban'da maç sonrasında Bandırmaspor taraftarlarının stadyumdan erken çıkartılmasının dışarıda araçlarının taşlanmasına neden olduğunu ifade etti. Bandırmaspor Kulübü ve şahsı adına bütün bu yaşananları kınadığını belirten Mehmet İlban açıklamasında şunları söyledi:

"Balıkesirli yöneticilerin her maç öncesi ve sonrasında tatsız olaylar oldu. Her olayda Balıkesirli yöneticiler beni ön plana attılar. Görevim gereği saha içinde organize yapıyorum bu yüzden ön plandayım. Benim ne kadar haklı olduğumu Balıkesirliler yaptıklarıyla kendileri kanıtlamış oldular. Buradaki maçta bizi 2-1 yendikleri zaman saha içinde 10 numaralı formayı çıkarıp tribünlere sallayıp seyirciyi tahrik ettiler. Girerken hepimize herkese küfür ettiler. Biz buna tepki verince biz suçlu olduk.

Balıkesir'de yaptıklarını devam ettirdiler. Maça girerken çok iyi güvenlik tedbirleriyle girdik. Ancak çıkışta araçların nereye gideceğine karar veremediler. Meydanda arabalarımızın nereye gideceğine karar veremediklerinden dolayı 3 tur attırdılar ve bu sırada hep taşlandık. Maç içerisinde seyircilerimizi polis çıkartırken, ben görevli emniyet amirine 'Amirim Onkolikler tribünde yoklar. Dışarıda bizi bekliyorlar. Taşlanacağız. Bizi 1 saat bekletin taraftarımızı çıkartmayın. Karşılıklı birbirimize yardımcı olalım' dedim. Ancak emniyet amiri Valilik emri olduğu gerekçesiyle taraftarımızı dışarı çıkardılar ve burada biz taşlandık. Ben taraftarımızı otobüse bindirip göndermeye çalışırken, Balıkesir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ramazan Demir ve ismini sonradan öğrendiğim yanındaki Cengiz Güneş beni işaret ederek ağza alınmayacak laflar söylediler. Hakaretlerine devam ettiler ve bende karşılık verdim.

Bizi otobüsler gittikten sonra özel arabaları olan bizler ortada kaldık. Daha önce Bandırma'da da görev yapmış olan Hakan Aydın müdürümüz bizi polis araçlarına koydu. Ancak daha sonra 3120 numaralı basın yeleği giymiş bir şahısla yanındaki başka bir şahıs bizim arabamızın yanına gelip küfürler ettiler. Basın mensubu Cemal Atabey'e fiilen saldırdılar küfürler ettiler. Bandırmaspor Kulübü ve kendi şahsım adına bütün bu olayları kınıyorum."

31.03.2010

Yorumlar   Yorum Ekle

AHMET KIRI / berlin
INSAN OLUN ÖNCE
SAYIN BANDIRMA YÖNETICILERI , BU OLAYLARI BASINA VERMIS OLDUGUNUZ DEMECLERDE ÖYLE BIR ANLATMISINIZKI , YAZIK AYIP SIZIN ADAMLIGINIZA SIZLER ÖNCE BALIKESIRIN BIR ILCESI OLDUGUNUZU KABULLENSENIZ ZATEN KENDI ÖZBENLIKLERINIZDEKI KIBIRLILIGINIZDEN VE HASETINIZDEN ESER KALMAYACAKDIR. . KARACIGER , 1 .GÜNDOGAN COCUGU
05.04.2010 18:34:50
Cahit Ökdem / Balıkesir
Yazık
İnsan ilk önce kendi kapısının önünü temizlemeli ki sonra karşı tarafın pisliğinden bahsetsin.Bu kadar İl düşmanlığı olurmu? Yazık sizlere zavallı insanlar yazık sizlere yaptııklarınızla utanmayıp birde iftira atıyorsunuz? Yaptıklarınızı untmayın bizler unutmadık!!!!!
02.04.2010 12:24:25
Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Bandırmaspor Yöneticileri Balıkesirspor'u Kınadı

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi