Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Burhaniye’de Kadınlar İhtiyaçlı Öğrenciler İçin Kermes Düzenledi
Balıkesir’in Burhaniye ilçesinde, Kurs ve Okul Talebelerine Yardım Derneği öncülüğünde bir araya gelen 100 kadar kadın, ihtiyaç sahibi öğrenciler için kermes düzenledi.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Kemer Öğrenci Yurdu’nda kalan 40 öğrencinin ihtiyaçlarını karşılamak için düzenlenen kermes yoğun ilgi görürken, 7 bin 500 lira gelir beklendiği açıklandı.

Burhaniye de, Kemer Öğrenci Yurdu’nda kalan ve liseye giden 40 öğrenci yararına düzenlenen kermesin hazırlanmasında yaklaşık 100 kadın görev aldı. Kadınlar, elişleri ve yiyecekler hazırlarken, ilçedeki çok sayıdaki esnaf da bu kermese destek oldu. Hürriyet caddesindeki iki ayrı dükkan da düzenlen kermes de bir tarafta yiyecekler satılırken, gözleme ve pilav satışı yapıldı. İkinci bölümde ise giyim eşyalarıyla, mobilya malzemeleri satışa sunuldu. Bir hafta açık kalacak kermesten 7 bin 500 lira gelir beklendiği kaydedildi.Emeği geçenlere teşekkür eden Kemer Öğrenci Yurdu Müdürü Ahmet Hilmi Öncel,” Burhaniye ilçesi, Kurs ve Okul Talebelerine Yardım Derneğinin her sene geleneksel olarak yapmış olduğu ve Kemer Öğrenci Yurdu’nda kalan 40 öğrencinin eğitim iaşe, giderleri için düzenlenen kermes ilgi gördü.. Bu kermes için, Burhaniye halkından gönüllü olarak bayanlardan, erkeklerden yoğun katılım oldu.Özellikle 100 kadar bayan gece gündüz çalıştılar. Elişi, işte hamur işi, işte yöresel tatlılar, bunlarla alakalı çalışmaları yaptılar. Hazırlık yaptılar. İşte yardım sever esnafımızın, tekstil olsun, mobilya olsun, muhtelif gıda maddeleri olsun, yardımları oldu. Deneğimizin üyelerinin de çalışmalarıyla hep beraber, elbirliğiyle, böyle bir kermes açıldı. Burada gıda kermesimiz var. İleriki binada da giyim ve mobilya üzerinde kermesimiz var. İnşallah, bu kermes sonucun da 7 bin 500 lira civarında bir gelir bekliyoruz. Bu gelirin tamamını da Kemer Öğrenci Yurdunda kalan öğrencilerimizin giderleri için eğitimleri için kullanacağız. Halkımızın kermese teveccühü çok. Emeği geçenlere ve alış veriş yapmaya gelen herkese teşekkür ediyorum” dedi. Dernek Üyesi Halil İbrahim Kaya da,” Kermesimize hoş geldiniz. Bizler hanımlarla beraber, üyeler olarak yardım edip, talebelerimiz için burada yardım için çalışıyoruz. Çok güzel gidiyor. Memnunuz. Gelenlerden hepsinden Allah razı olsun. Teşekkür ediyoruz.Bütün misafirleri, Burhaniyeli kardeşlerimizi davet ediyoruz” dedi. Fikran Zorlu ise,” Kermesi çok ucuz bulduk. Bizde yardımda da bulunmak için birkaç bir şey aldık” dedi. Kermese katkıda bulunan Fatma kara da,” Biz kadınlar olarak hepimiz bir imece yaptık. Hepimiz çalıştık. Bütün evlatlarımız için. Bütün talebelerimizi giyindirmeye çalışıyoruz. Bütün halkımızdan Allah razı olsun. Gelin buyurun imecemize. Gelenlerden, gelmeyenlerden Allah razı olsu.Kermesimiz ilgi gördü” dedi. Emine Güder ise,” Biz bayanlar olarak Kemer Öğrenci Yurdu’muza yardımcı olmak istedik. İmece olarak çalıştık. Allah rızası için çalıştık. Bunu, Kursumuzda okuyan talebelerimize yardım amacıyla yapıyoruz bu sergimizi. İnşallah kazanırız bir şeyler”

22.05.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Burhaniye’de Kadınlar İhtiyaçlı Öğrenciler İçin Kermes Düzenledi

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi