Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

MHP Adayları Küçüksan Yönetimini Ziyaret Etti
Balıkesir Küçük Sanayi Sitesi Yönetimi MHP’nin Balıkesir belediye başkan adaylarını ağırladı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Toplantıda konuşan MHP Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İsmail Ok, Samsunspor maçı sonrası yaşanan olaylara değinerek Atatürk Stadyum'unda AK Parti Büyükşehir Belediye Başkanı Edip Uğur'un seçim bildirileri olduğunu söyleyerek, "Bunu devlete söylediğimiz halde tedbir alınmıyor" dedi.

Küçük Sanayi Sitesi Yönetim binasında düzenlenen toplantıda esnaf ve sanayiciler Balıkesir Belediye Başkanı ve aynı zamanda MHP Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İsmail Ok, Altı Eylül Belediye Başkan Adayı Faruk Demiraslan ve Karesi İlçe Belediye Başkan Adayı Şani Erdal’ı dinledi. Toplantının açılış konuşmasını yapan Küçük Sanayi Sitesi Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Çanakçı, sanayi sitesinin Türkiye’nin yüz ölçümü olarak en büyük 2. Sanayi sitesi olduğunu söyledi. Başkan Çanakçı, 8 bin çalışanın bulunduğu sanayi sitesinin Balıkesir ekonomisine artı değer kattığını kaydetti.

Toplantıda ilk konuşan Karesi Belediye Başkan Adayı Şani Erdal oldu. Erdal "Köy toprağını çiğnemeyen asfaltta zor yürür. Sanayinin tozlu yollarında yürümeyen birisi emeğin, helal paranın ne olduğunu bileceğini sanmıyorum. Ben içinizden birisiyim. Ben başkan olursam, köyü kenti yok. Büyük bir aile olacağımızın sözünü veriyorum. Dertleri, sorunları tespit edip birlikte, şahsi menfaat gözetmeden çözeceğimize söz veriyorum. İstediğiniz dakika gecenin 3’nde, rabbim bu görevi nasip ederse iyi günde kötü günde gülerken beraber, ağlarken beraber olacağımızı bilmenizi istiyorum” dedi.

Altı Eylül Belediye Başkan Adayı Faruk Demiraslan, "Baba mesleği olan inşaatcılığı devam ettiriyorum. Aynı zamanda akaryakıt ticareti ile de hizmet ediyoruz. 2009 seçimlerinde belediye meclis üyesi oldum. Komisyonlarda görev aldım, 5 yıl encümen üyeliği görevinde oldum. 4 yıldan bu yana Balıkesirspor’da mali işlerden sorumlu Asbaşkan olarak görev almaktayım. Biz hep halkla beraber olduk. Bazı işler düzgün yapıldıktan sonra, yatırımlarımıza da belediye gelirlerimiz yeter ve artar. Bu seçim çalışmalarında köyleri ve mahalleleri gezdim. 81 köyde özel idarenin işlerine bakıyorum. İnanın birinde var, diğerinde yok, hep olumsuz gördük köylerimizi. Köylerimiz mahalle olacak artık. İnşallah 81 köyümüze güzel hizmetler götüreceğimize inanıyoruz. Belediye olarak devletin yaptığı hizmetlere bile koştuk. Balıkesir için çalıştık, ürettiğimiz şeyleri halkımıza sunmak için çabaladık. Balıkesirspor’da operasyon yapıldı, onlarca polis kulübü kuşattı. Bir tane resmiyetsiz işimiz yoktur, tüm bağışlarımız makbuzludur. Balıkesirspor’u siyasete karıştırmamak için bunların da bilinmesi gerekir” dedi.

SALONDA İSMAİL OK RÜZGARI ESTİ

Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İsmail Ok, belediye başkanı olarak hizmetlerini anlattı. Başkan Ok, "Bizlerde eşimiz dostumuz sayesinde emeğimize acımadan koşturuyoruz. Bazı atılan çamurlara cevap vermem lazım. Hükumet bize çok para göndermiş. Balıkesir tarım ve hayvancılıkta teşvik alan bir il. Tarım Bakanlığından bir kuruş para aktarıldığını tespit eden varsa ellerini öpeceğim. Bunları uzatabiliriz. Bunlar kendileri uyanık, Balıkesirlilerin de aklı kıt sanıyorlar. Sizler vergiler ödüyorsunuz. Ankara’ya gidiyor bunlar. Kanun emrince illere gönderilir. Devlet güvencesi altındadır. Bunu eksiltmek kimsenin haddi değildir. Bu Diyarbakır, İstanbul’a da nüfusa göre gider. Kanuna göre Balıkesir’e gönderilir bu para. Bu paraları ne yaptılar diyorlar. Mesela, beton asfalt attık. Eski Kepsut yolunu görüyorsunuz. O esnafları ziyarete gittiğimizde kuş uçsa toz kalkıyordu, şimdi gidin bakın. 900 bin tondan fazla asfalt yaptık. Balıkesir’de evlerinizin önüne asfalt atıldığında 10 liralık işe 50 liralık fatura gönderiliyordu. Kapalı pazar yeri yaptık, esnafımızdan bir kuruş alınmadı. Yeni çarşıyı esnaftan para alamdan elden geçirdik. Kiremit orda toprak olmuş. Para almıyoruz, yapıyoruz kimseye de dilenmiyoruz. Bizi şikayet ettiler, para almıyorlar diye. 4 yıl yargılandık. Sonu ne olursa olsun, asfalt parası almayacağız dedik. Seçim bitince faizi ile alacak dediler, kandırıyor dediler. Kısacası trilyonlarca liralık üst yapı başta olmak üzere, 70 kilometreye yakın drenaj hattı çektik. Yağmur yağdı mı en az 150 ihbar geliyordu. Dünyanın hiçbir yerinde yağmur suyu kanalizasyona verilmez. Bizden önce kanalizasyona veriliyordu. Bizden önce yapılan asfaltlarda trilyonlarca para alınmıştı. Sadece bunlar değil, yeni mezarlık yeri istimlakı yapıldı. Biz yaptıkça, bizim projemiz dediler. Hayvan pazarını kapatan sizdiniz. Hayvan pazarının suyunu kestiler. Asfalt parasını ödemeyenin nikahını kıymadılar. 275 bin metrekarelik mezarlık alanı istimlakında köylüler tapuda iş bitince tapularını aldı. 256 bin metrekareden fazla yeşil alan yapıldı. Balıkesir belediyecilik tarihin en büyük yatırımı katı atık projesi. Herşeyden önemli bir proje. Her yerde kanser, çevre kirliliği, hava, su toprak kirlendi mi olmuyor. Bu proje ile Gaziosmanpaşa’yı geçince dökülüyordu. O evlere kiracı bulunmuyordu. Biz 27 milyon avroluk projeyi hayata geçiriyoruz ama maalesef AKP’li meclis üyeleri buna hayır dediler. Bunun yüzde 90’ı Avrupa Birliği’nden hibe. Hiçbir eksiğimiz yokken Çevre ve Şehircilik Bakanlığı engelliyordu. O sırada Cumhurbaşkanı geldi. Kendisine aktardım. Sağolsun, Cumhurbaşkanımızın sayesinde o dosya halloldu. Şimdi ne çöp ne de sızıntı suyu toprak ile temas etmiyor artık” dedi.

Başkan Ok, belediye olarak insanların gönüllerini aldıklarını söyledi. Yaşlıların belediye olarak ayda bir kapılarının çalındığını söyleyen Başkan İsmail Ok, “Sosyal güvencesi olmayan, asgari ücretle çalışanların çocukları belediye dershanesinde eğitim görüyor. İlk 3 dereceye giren öğrencilere küçük altın veriyorum. Kısacası sosyal belediyecilik anlamında çok güzel işler yaptık. Sabahları üniversite öğrencilerine kahvaltıda sıcacık çorba verdik, bu öğrencilerin çamaşırlarını parasız yıkayıp kendilerine geri verdik. Sadece TEDAŞ’a 5 yıl bir kuruş fatura yatmamış, vergi dairesine 5 milyon 500 bin borç, yaklaşık 50 milyon TL vadesi geçmiş borç. Bu borçların tamamını ödedik. İller bankasındaki borç artmış diyorlar. Belediye meclisinde onay aldık, iller bankasından kredi çektik. Faizi oldukça düşük, son iki ayda köylüler geliyor, bizim köy yolu ne olacak diyorlar. 10’ar milyon oy birliği ile iki ayrı kredi çektik. Köylerin yüzde 10’dan fazlasının asfalt sorununu hallettik. Kısacası, onların yapamadıklarından dolayı köye hizmet vermek için kredi çektik. Borç artmadı, azaldı. İşçilerin maaşları ödenememiş biz ödedik. Balıkesir Belediyesi’ni ticari kurum olmaktan çıkarıp, belediyenin insanı baş tacı ettiği bir kurum haline getirdik. Balıkesir’i halkını biz çok seviyoruz. Bu millete hizmet etmek gerekiyor. Biz israfın, kuruşun dahi hesabını yapıyoruz” dedi.

BAŞKAN OK: "STADYUMDA EDİP UĞUR BİLDİRİLERİ VARDI”

MHP Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İsmail Ok, Balıkesirspor ile ilgili konuştu. Samsunspor maçı sonrası yaşanan olayları değerlendiren Ok, "Faruk Çelik’in gaspı ile Urfaspor bizden bir yıl önce üst lige çıktı. Geçen hafta gördünüz, penaltı olurdu, kırmızı kart ne. Bazıları eğriye eğri diyemiyor. 2 Hafta önce Gaziantep Büyükşehir Belediye geldi, binlerce seyirci dışarıda. Bunun yönetimden kaynaklandığını zanneder var. İsyan ediyor bize. Maç başlıyor seyircimiz dışarıda. Bu hafta Samsunspor taraftarı biletsiz olarak içeri alındı, yanıcı patlayıcı maddelerle hemde. Öte yandan, kapalı tribünde Edip Uğur’un bildirileri var. Kaşkolu dışarıda dağıttı, içeride bildiri. Bu devlet nerede? Nasıl bir organizasyon? Doğru bildiğim yolda ölürüm asla eğilmem. Öleceksem adam gibi ölürüm. Bizi tanıyanlar bilir. Edip Uğur, organizasyon yapıyor. Para ile işler yaptırıyor. Biz devlete bunu söylediğimiz halde tedbir alınmıyor. Samsun taraftarı içeri alınıyor. Buna isyan etmezsem kendimden şüphe ederim. Balıkesir halkını temsil ediyorsak, Balıkesir’in hakkını koruyacağız. Seçim oldu Balıkesirspor akıllarına geldi. Orada kaç tane reklam var. O reklamlar vergiden düşüyor. Kalkıp bunu Balıkesirspor’a yardım yattım, ışıkları ben yaptım. Göster faturasını. Ancak akılları başlarına gelmiş, İsmail OK ve ekibi onların hayal ettiklerini yaptıkça paniğe kapılıyorlar” dedi.

05.03.2014

MHP adayıMHPİsmail OkFaruk DemiraslanŞani ErdalKüçüksan

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir MHP Adayları Küçüksan Yönetimini Ziyaret Etti

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi