Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Edremit Hızla Gelişiyor
Edremit, hızla artan nüfusuna oranla her geçen gün gelişmeye devam ediyor. Belediye Başkanı Tuncay Kılıç, ilçenin her geçen gün bir adım yükseldiğini vurguladı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

İçerisinde 5 ilçe, 10 belde ve bağlı yüzlerce köyü barındıran Edremit Körfezi’ne adını veren, Kuvayi Milliye’nin kurulduğu ve start aldığı tarihi önemi büyük olan tarihi ve turistlik Edremit ilçesinin son 10 yılda yüzde binlik bir büyüme kaydettiği söyleniyor. İlçenin hızlı büyümesinde en büyük rolü oynayan Edremit Belediyesi, gerçekleştirdiği projelerle ilçenin adını Türkiye’ye ve yüzlerce ülkeye başarıyla duyurdu. Avrupa Birliği projeleri kapsamında Edremit ilçesini bir çok ülke ile kardeş şehir de yapan Edremit Belediyesi yetkilileri, bu gelişmenin yetersiz olduğunu belirterek daha yapılacak çok işlerinin olduğunu kaydediyor.

“EDREMİT’TE BÜYÜK PROJELERE İMZA ATTIK”
İlçenin kabuğundan çıkmaya başladığını söyleyen belediye Başkanı Tuncay Kılıç, daha önceki belediye yönetimi dönemlerinde ilçenin hızla büyüme trendine girdiğini vurgulayarak, “Tarihi, doğal kaynakları, doğal ve kültürel güzellikleri ile daha sayamadığımız bir çok özelliği ile Edremit ilçesi göç oranı yüksek tercih edilen bir yerleşim alanı haline geldi.

Güzide ilçemizi bu duruma getirebilmek için büyük projelere imza attık ve çok çalıştık. Elbette ki hedefimize tam manasıyla ulaşmış ta değiliz. Çünkü ilçemizi il yapmadan yönetimini bırakmayacağız. Edremit bunu çoktan hak etti ve bunun için el birliği ile uyumlu çalışmalarımızı insan üstü gayretlerle sürdürmekteyiz. İlçemizin gelişmesi, tanıtılması, ilçemizdeki insanların yaşam haklarının genişlemesi, en kaliteli ve rahat hizmeti alabilmeleri için zaman zaman Türkiye’de diğer belediyelerin bile örnek aldığı projelere imza attık.

Jeotermal ısınma sistemimiz ile vatandaşlarımızı rahat ettirdik. Yeşil seferberlikler başlattık. Doğayı korumak için Naylon Poşete Hayır kampanyası başlattık. Kültür ve sanat etkinliklerinin rahat bir ortamda yapılabilmesi için kültür merkezi açtık. Spor faaliyetlerinin profesyonel anlamda yapılmasına olanak sağladık ve ilçemize bir Kapalı Spor Salonu kazandırdık” dedi.

“HER GEÇEN GÜN BİR ADIM YÜKSELİYORUZ”
Sağlık, kültür, sanat, turizm, spor, şehircilik gibi şu anda akla gelmeyen bir çok alanda halkı rahat ettirecek dev projeler geliştirdiklerini kaydeden başkan Tuncay Kılıç, “Yeni yaşam alanları ile vatandaşlarımız rahat bir nefes aldı. Katıldığımız fuarlarda Edremit’in adını dünyaya duyurduk. Her alanda ilçemizin adını ön planda tuttuk ve tutmaya da devam ediyoruz. Evet Edremit büyük bir hızla büyüyor. Her gün bir adım daha yukarı çıkıyoruz. Büyüme hızımızı hiç azaltmadık ve ilçemizin hak ettiği yere geldiğini görmeden de azaltmaya niyetimiz yok. Biz bu işi karşılıksız yapıyoruz. Gördüğünüz gibi, radyolar aracılığı ile halka arz ettiğimiz Belediye Meclis toplantıları ilçemizin geleceğini belirliyor. Edremit’in gelişmesi için yalnızca belediye değil, diğer tüm kurum ve kuruluşlar da üzerlerine düşeni yapmaya gayret gösteriyor” diye konuştu.

“EDREMİT KADAR ŞEFFAF BELEDİYE YOK”
Edremit Belediyesi’nin her ayki meclis toplantılarının radyo kanallarından canlı olarak halka sunulduğunu söyleyen başkan Kılıç, iddialı konuştu. Edremit Belediyesi’nden daha şeffaf bir belediyenin olmadığını iddia eden başkan Kılıç, “Ben iddia ediyorum; ülkemizdeki yüzlerce belediye arasında bizim kadar şeffaf bir belediye daha yok. Bu ilçede kapalı kapılar ardında hiçbir karar alınmıyor. Biz meclis toplantılarına girdiğimizde siyasi parti kimliklerimizi salonun dışında bırakıyoruz.

Belediye Meclisimizin tüm üyeleri ile belediyemizin tüm birimleri, halkın menfaatine olan tüm teklif ve öneriyi, tüm projeleri titizlikle inceliyor ve en uygun ve Edremit’e layık olanını gündeme taşıyor. Belediyemizin kendi öz kaynakları ile gerçekleştirdiği o kadar çok proje var ki, bunlar yazmakla bitmez. Halktan aldığımız gücü halk için kullanıyoruz. Bu da Edremit’i gün geçtikçe büyümeye itiyor. Havaalanımızın uluslar arası turizme açılması ile birlikte, ihtiyaca cevap vermesi için ilçede gerekli alt yapı çalışmaları da sürdürülüyor. Biz bu göreve aldığımız işi tamamlamak için geldik. Akşamları kafamızı yastığa koyduğumuzda da rahatça uyuyabiliyoruz. Çünkü bu belediyede bizim idaremiz varken hiçbir yolsuzluk olayı olmadı ve olmaz. Gönül verdiğimiz güzide ilçemiz Edremit’in gelişmesine en ufak katkı sağlayan tüm kişi, kurum ve kuruluşlara Edremit belediyesi olarak teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

12.01.2011

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Edremit Hızla Gelişiyor

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi